قوانین و شرایط استفاده از سازگیتار

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را به دقت ملاحظه فرمایید، شایان ذکر است خرید از فروشگاه اینترنتی سازگیتار به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک  با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

1- از نظر حقوقی در معاملات فروشگاه ، فروشگاه اینترنتی سازگیتار به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده ، به عنوان خریدار تلقی می شوند.

2- فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که خریدار آن را درفروشگاه اینترنتی سازگیتار درج نموده است و در سبد خرید ثبت شده است.

3-فروشگاه اینترنتی سازگیتار به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و زمان ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع خریدار می رساند.

4-مکان و زمان تحویل کالا توسط خریدار در فروشگاه اینترنتی سازگیتار درج شده و این فروشگاه به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا، سفارش را در آن مکان تحویل دهدعدم حضور سفارش دهنده در مکان تعیین شده، فروشنده سیاست های خاص مربوطه را اعمال خواهد نمود.

5- ارسال سفارشات بوسیله ی پست پیشتاز و براساس قیمت گذاری اداره ی پست  انجام می شود.

6- آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های سازگیتار است و سازگیتار در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند.

خدمات پس از فروش و شرایط مرجوع کردن کالا :

خریدار می بایست ایراد ظاهری کالای خریداری شده را بلافاصله پس از تحویل گرفتن، از طریق واتساپ  یا تلفن به اطلاع واحد پشتیبانی برساند در غیر اینصورت هیچ مسئولیتی بر عهده سازگیتار نبوده و امکان مرجوع کردن کالا نمی باشد.

– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری ( شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا ) را شامل می‌شود.

– اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.